Tråkigt väder.

Kategori: Mitt liv
2011-08-05 20:42:36
 
Det har pissregnat hela dagen. Vart tog den fina sommaren vägen????
Här kommer iallafall min dag i korthet;

-vaknar runt 10 och känner mig bakfull (vilket är konstigt eftersom jag körde igårkväll)
-springer till hotellet och köper biljett till sigges nästa helg.
-fikar med Sofie och Jajja. Babblar om allt möjligt.
-gör stan och butikerna med mamma. VARFÖR KÖPTE JAG INGET??
-käkar på Chili Thai med familjen.
-fick gå hem i ösregn vilket gjorde att ja blev dyngsur!


Till saken hör då att gummistövlarna har varit på hela dagen, (när det har varit uppehåll). Men när ja ska gå hem och himlen öppnar sig. Ne då har jag varit hemma och bytt till converse. Åååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback