Nytt liv...

Kategori: Mitt liv
2011-02-18 09:27:00
 
Fortfarande sten trött. Drömde skit konstigt inatt. Vaknade av att pappa skrek att vi skulle komma ner. När jag går upp så är han inte ens hemma!? Aja, tryckt i mig gröten och äntligen bestämt vad jag ska ha på mig. Mitt nya liv har börjat, (när det gäller mat i alla fall). Jag bantar absolut inte! Men ingen har ju dött av att sluta småäta och äta nyttig och ordentlig mat. Så nu ska jag promenera till jobbet och försöka få ut pengarna ur bankomaten som jag inte fick ut igår. Mina nyaste converse följer med i väskan. Ska börja gå in dom på jobbet. När det är skinn så är dom ju stenhårda.


Vart tod mina ögonbryn vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback