Trött

Kategori: Mitt liv
2012-02-01 14:58:25
 

Jääääätte trött idag. Kan inte koncentrera mig när jag åker i backen, vilket leder till att jag trillar hela tiden. Slog i den andra skinkan så nu kan jag inte gå normalt. Ser ut som ja har skitit ner mig.

Därför drog jag till Intersport och shoppade lite, IGEN. Dock inga roliga grejer. Det är ju så satans kallt här så måste ha lite mer utrustning när ja åker. Och nu ligger vi i sängen och sover. Ikväll blir det vin och utgång. Får supa så smärtan i röva försvinner. Okej, ursäkta mitt språk men är lite trött....

Två bilder från igår. Den första på Louise i backen, och den sista när jag åkte snöskoter upp till toppresturangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback