1 mars

Kategori: Mitt liv
2011-03-01 08:46:47
 
Oj! Nu är det Mars vilket betyder att våren verkligen är påväg. Men man hinner bara blinka sen längtar man till första snön i November. Visst är det konstig?!

Inatt har hästarna rymt och pojkvän blivit skjuten. Men han klarade sig och hästarna fick vi in i hagen igen. Nätternas äventyr har lugnat ner sig lite. Men skönt det. Man måste ju ha lite lugn och ro även när man sover. Och på tal om att sova. Det var otroligt svårt att ta sig upp i morse. Längtar tills ikväll när jag ligger på sängen och täcket ligger på mig. Så otroligt skönt!


Skjorta från Polo Ralf Lauren och klocka från Dolce Gabbana.

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, kedjor, dubbelringar, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-03-01 @ 11:18:30
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback