Heej

Kategori: Mitt liv
2011-04-29 11:51:59
 
Jag är tillbaka. Internet har inte fungerat här hemma. Och i måndags kom jag hem från Fuerteventura. Just nu ligger jag hemma i soffan. Har fått någon inflamation och krampgrej i ryggen. Hände igår när jag gick med Monis (hästen) i skogen. Plötsligt fick jag ont i ryggen och kunde inte stå upprätt. Vilket gjorde att jag inte kunde gå hem så jag fick hasa mig upp på hästryggen och "rida" (?) hem. Jag vet inte hur det hände och jag fattar inte att jag kunde komma upp på hästryggen. Det låter allvarligare än vad det är.

..inget jobbande...
...inget Sigges premiär....
...inget ridande..
..inget sittande, får bara ligga eller stå. Och stå upprätt kan jag inte så alternativet är ganska enkelt.
Mitt sista hopp är flytt eller inte till helgen. Troligtvis inte med får veta helt säkert i eftermiddag.





Det är typ liiiiiiiite synd om mig. Chips hade varit gott. Ungsbakade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback