Fimpar och onepice

Kategori: Konstiga drömmar.
2011-03-24 10:07:00
 
Inatt har jag varit på tjugoårsfest hos en kompis. Jag hade på mig en rosa onepiece. Två kompisar som inte skulle komma kom ändå. Den ena med glittriga fotbollskläder, (hon spelar inte ens fotboll utan volleyboll?). Jag och min fotbollsklädda kompis skulle ut och feströka. Då är min ficka full med fimpar. Och min mun. Jag spottar och spottar men det tar aldrig slut.

Slutsats: Jag måste helt enkelt köpa min en rosa onepiece. Nu finns det ingen återvändo.
Och sen får jag absolut inte börja röka. Farligt, farligt! Jag får akta mig för fimarna.


Morfar! En onepice är som en sparkdräkt för vuxna. Hur mysig som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback