2011-09-02

Kategori: Mitt liv
2011-09-02 09:13:40
 
God morgon bloggen!

Sitter just nu och äter frukost och ska snart borsta tänderna. Jobba sen som vanligt. Skulle från början åkt till Stockholm i morgon, men det blir inte så längre. Och konstigt nog så är jag inte särskilt ledsen för det. Skönare att vara hemma, vara ledig och sova i sin egen säng. Slippa vara trevlig mot främmande människor. Japp, positiva jag ifarten. Längtar däremot till söndag. Då ska jag ut till Malin igen. Och eftersom Månis har flyttat, så ska jag börja rida någon av dom andra vilddjuren. Dock lite nervös som vanlig. Låg i sängen och fantiserade i morse, på tal om hästarna. Tänk om jag skulle trilla av och bryta benet. Jag skulle slippa gå till jobbet, får bara ligga hemma i soffan, äta chips och kolla på sex and the city. Henke måste hela tiden passa upp på mig. Jag skulle helt enkelt slippa bry mig. Sorgligt liv jag har som inte skulle bli ledsen om jag bröt benet en gång till. Dock är det inte värt det när jag tänker efter. Det blir ju helt omöjligt att pyssla om hästarna och rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback