2011-09-03

Kategori: Mitt liv
2011-09-03 09:33:04
 
Hej bloggen!

Min dag börjar verkligen inte bra. Jag skulle göra iordning frukost för 20 minuter sen. Tror ni vi har någon mat hemma eller??? Jag har precis ätit två gamla bakeoff-frallor, två torra knäckebröd och en brödskalk. Japp. Det var allt. Ingenting att dricka förutom vatten i kranen, (och cola men vem gillar de egentligen, urk!). Och till lunch på jobbet så blir det väl ett äpple. För det har vi, ett äpple.

Igårkväll chillade jag med Louise. Kollade på sex and the city och bara tjötade. Men det blev sent ändå. Henke hade kompisar här till efter tolv. Och då är det ju ingen idé och försöka sova när ett gäng fulla människor försöker överrösta varandra när musiken spelar högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback