2011-09-06

Kategori: Mitt liv
2011-09-06 08:43:06
 
Hallå va!
Klockan stod på sex i morse. Men jag kom inte upp förens halv åtta. HALV ÅTTA! Jag snoozade i 1½ timme. Herregud! Hur ska jag någonsin kunna ta mig upp ur sängen på morgonen om jag mot alla odds skulle få ett nytt jobb. Japp, jag letar nytt jobb. Där kom det.

Var hos Månica igår på massage. Inte nog med att jag körde fel när jag skulle dit. Hallå?? Hur många gånger har jag inte varit där liksom??? Det gjorde något så hädiskt ont också. Holy motherfucker! Trodde jag skulle stryka med. Men det känns i lite bättre i ryggen. Ska till kiropraktorn nu på morgonen också och kolla så allt säkert är rakt och så. Lika bra att göra något åt det så fort man känner minsta lilla. Så det inte går så långt som det gjorde i våras. Aouch!


Som sagt. Jag står nämnligen så rakt jag kan när jag tar bilder. Från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback