2011-09-16

Kategori: Mitt liv
2011-09-16 09:45:04
 
Ush! Fortfarande snorig. Helt omöjligt att ta febern med termometern i munnen när jag inte kan andas genom näsan. Jisses!

Gick hem tidigare från jobbet igår. Skippade yogan på kvällen och kollade färdigt på sex and the city istället. Sen började jag på en ny bok. Men idag tänkte jag göra ett nytt försök och hasa mig ner till Liza. Har ringt runt lite nu på morgonen och sökt jobb, men det går ingen vidare. Men det är väl klart. Allt i livet måste tydligen vara tufft. Jävligt tufft! Just nu går alla mina tankar till min vän. Min vän vars pojkvän/sambo nyligen dött. Fick reda på det igår och kunde inte sluta lipa. Har aldrig träffat honom, men tårarna rann för henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback