Snö

Kategori: Mitt liv
2012-01-23 19:55:31
 

Red i morse som vanligt innan jobbet. Bara det att ja fick ge mig ut själv, för Malin kunde inte. Helt underbart till en början. Sen red jag vilse.. IGEN! Varför ska jag vika av vägen och in i skogen jämt för? Började nästan gråta och trodde jag skulle frysa ihjäl och irra runt hela dagen. Men kom på sen att ja sitter ju faktiskt på en tjej som också fryser, är helt genomblöt av all snö och vill hem. Så bara till å släppa tyglar och låta henne gå dit hon vill. Vilket resulterade i att all snö som fanns på alla träd hamnade rakt i ansiktet och i knäet på mig. Snacka om att inte ta hänsyn till andra liksom. Men det var tack vare henne som jag kom hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback