Hundvakt

Kategori: Mitt liv
2011-04-07 09:43:25
 
Idag är jag hundvakt. Mamma och pappa är iväg på marknad. Jag har precis varit ute med henne i blåsten och ska snart iväg till jobbet. Mår mycket bättre idag. Känns som en bra dag! Ska till hästarna ikväll och efter det kommer pojkvän hit.

Känner mig så himla duktig. Jag och pappa bytte däck på min bil igår. Eller pappa bytte och jag tittade på. Sen städade jag och dammsög hela bilen. Hittade massa intressant. Bland annat en tom ciderburk under sätet. Hallå, vem sjutton har supit i min bil??? Jag har inte kört till någon fest på evigheter. Hur som helst så va de väl dags antar jag.


Ja, hon är liiiiite raggig. Mamma ska till frissan med henne nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback