Brutna ben och otrohet.

Kategori: Konstiga drömmar.
2011-02-24 09:39:51
 
Som vanligt har jag varit ute på äventyr inatt.
Det började med att jag skulle flyga till London. Men planet kunde inte lyfta för det var ett billigt sketet bolag jag hade bokat med. När jag skulle ta nästa flyg skulle det kosta 1300:-. För dyrt tänkte jag och struntade i London. Men en främlig bjöd mig på en biljett nästa morgon.

När jag kommer hem från London så har min lillasyster brutit benet. Hon hade trillat av sin sköthäst (död nu) Loffe och han hade trampat på hennes lår.

Jag går runt i en koridor och öppnar en massa dörrar. Bakom en av dörrarna spelar min pojkvän och hans kompis flickvän pingis. Lite senare visar det sig att min pojkvän varit otrogen med sin kompis flickvän medan jag var i London. Men jag var tydligen också otrogen i London.

Sen skulle alla dra iväg in till stan och festa. Min granne skulle köra. Men bilen blev full så jag fick gå in. Lillasyster skulle tydligen också med, med sitt ben inlidat i rött bandage.

Är jag sjuk eller galen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback