Lik

Kategori: Mitt liv
2011-02-23 09:45:19
 
Som vanligt så har jag varit ute på äventyr inatt. Vi var på något form av läger på en båt där ledaren var sträng som tusan. För när våra handdukar hängde på tork på däck och fiskmåsarna bajsade på dom så skulle vi bara vädra ut dom. Sen var det något form av test i vattnet där man skulle trampa vatten. Jag trampade som sjutton en bit bort från dom andra. Trampar så mycket att jag rör runt på botten och upp kommer ett lik. Som troligtvis är någon som varit med på båten men liket går inte att identifiera. Då väckte pojkvän mig med en hejdå puss innan han drog iväg till jobbet. Det var ingen mardröm. Bara en konstig dröm. Så ikväll är det som skapar en ny kategori här på bloggen!

Konstiga drömmar. Galna drömmar. Något förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback