2011-09-04

Kategori: Mitt liv
2011-09-04 19:49:02
 
Hallå bloggen.
Lugn dag idag. Kvällen igår började med vin och sex and the city hemma hos mig med Louise och Lina. Sen drog vi vidare till Sigges. Helt okej kväll måste jag säga.

Idag har jag varit hos hästarna. Började med Lill i padocken. Malin har köpt hackamoore (stavning?) träns som hon rider med nu. Och oj säger jag bara. Behöver knappt göra någonting för Lill lyssnade för minsta lilla. Och jag har tydligen glömt hur roligt det är att jobba med hästen på det viset. Men jag får väl sota för det i morgon antar jag. Satt nämnligen i sadlen i två timmar. Efter Lill hoppade jag upp på Quatar. Ojojojoj! Guuuuud va roligt det var! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback