Veckan går fort

Kategori: Mitt liv
2013-09-15 09:58:07
 

Då va de söndag igen.
Krämen jag gjorde förra veckan blev äcklig. Mjölklumpar i, ush! Däremot så följde H med mig till stallet så vi red tillsammans. Han på Ben och jag på Vera med Arwen på släp. Supermysigt!!
Efter de va jag på Zumba. Hade ju inte tänkt gå nu när ja köpt gymkort men jag kunde inte hålla mig. Sååå kul! Dock lite mycket styrketräning. Jag tränar såpass mycket i veckan så jag vill ju bara dansa, men men. Kan inte få allt.
I måndags jobbade jag i Vmo först och sen vart ja på Bodybalance. Tisdag jobb och sen bodypump. Torsdag jobb och sen Loose fat spinning. Torsdag jobb och sen bodystep. Fredag jobb och sen dejt med H. Först middag ute på hotellet, sen promme och sist mys i soffan framför tv:n. Lördag jobb och sen powernap i soffan innan underbara Johan och Emilia kom hit för middag, spel och vin. Givetvis vann jag på Cluedo. J och E har sovit här inatt och nu väntar jag på att de ska vakna så vi kan käka frallor ja varit nere och köpt nu på morgonen.
I lördags hoppade Sara fallskärm. Så himla kul. Skulle jag också vilja göra!!

Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback